středa 10. ledna 2018

Máme rádi… báječnosti od Sůvy z dříví

Po delší době zase jeden článek o tom, co máme rádi. Tohle totiž musím, to si nemůžu nechat pro sebe. Tohle je totiž srdeční záležitost. Tohle je krása a nádhera. O čem že mluvím? O dřevěných hračkách a edukačních hrách od Sůvy z dříví.








No jasně, dřevěných hraček se v poslední době vyrojilo jako hub po dešti, ale tohle, tohle je vážení "osobní záležitost". K těmhle krásným věcem od manželů Sůvových si totiž nejde nenajít vztah. Ty si prostě zamilujete. A nejen proto, jak ty věci vypadají, ale také díky Saše, s kterou budete komunikovat. Taková ochota, lidskost a člověčenství, to se jen tak nevidí. A k tomu neuvěřitelná kreativita a šikovnost. Sůvovic vám totiž vyrobí téměř cokoliv, co si budete přát. Alespoň u nás to tak bylo. :-)






Vkládačky, skládačky a zvířátka a další doplňky různých přírodních prostředí (stromy, křoví, kameny, ohrady, kaktusy, útesy - zkrátka co si vymyslíte) ze dřeva dřevoucího, ručně malované. A všechno v krásném a precizním provedení. A mnohé ještě doplněné Sašou malovanými plakátky nebo obrázky s popisky. K některým dokonce dostanete navrch třísložkové karty. Prostě nádhera.








Zdaleka nemáme doma všechno, ale máme toho dost a dost. Udělala jsem totiž už loni před létem jednu obrovskou objednávku. Hlavně na skládačky, protože ty naše prostřední miluje a rádi se k ní přidají i malý a velký. Sůvovic zvířátka doma nemáme, ale můžete se na ně stejně jako na další výrobky Sůvy z dříví podívat třeba na facebooku.







Co všechno máme doma, na to se můžete podívat průběžně na fotkách. Ještě mám uklizené vrstvy Země a vývoj včely, které jsem dostala jako dárek navíc. Oboje čeká na vhodnou příležitost, resp. včely čekají na jaro. :-)





Skládačky jsou hrané celkem často. Tříletá dcera si některou z nich vytáhne skoro každý den a raduje se z toho, že jí to jde skládat stále líp a rychleji. A já má radost zase z toho, jaké druhy hub nebo hmyzu už pozná, a že ji to baví.







A taky mě baví, že Sůvovic nestojí na místě a vymýšlejí další a další věci. Já už mám vybranou další teprve chystanou skládačku a určitě nezůstane jen u jedné.






Takže pokud máte na něco dřevěného zálusk, nebo máte nějaké svoje speciální tajné přání, směle se na Sůvovic obraťte. Jen je třeba mít při objednávání trochu trpělivosti. Jsou to lidé a ne stroje, navíc s dvěma malými dětmi. O to víc budete po tom čekání nadšení, věřte mi! :-)





Saša píše i moc pěkný a inspirativní blog, kde spoustu jejich "dřev" uvidíte v akci. Mrkněte TU.

7 komentářů:

  1. Veru moc děkujeme za krásný článek, takhle začátkem roku je to neskutečná energie do dalšího tvoření ☺️ Jsme rádi, že dřevo od nás je u Vás v oblibě ☺️ Mějte se krásně a užívejte ☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však je to taková krása, že to jinak nejde. :-) My děkujem, že jste a přejeme krásné dny!

      Vymazat
  2. Díky vašemu blogu jsem tyto neskutečné výrobky objevila a už nějakou dobu po nich pokukuji. Mají opravdu kus srdce. Jen se nemůžu rozhodnout, co objednat. Když mě se líbí všechny ;-) Děkuju, že jste dala ty vaše pěkně do kupy. Teď se jen rozhodnout...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to mi povídejte. Já se taky rozhodovala, až jsem se rozhodla… pro všechny. :-) Fakt je to nádhera!

      Vymazat
  3. Dobrý den, doc děkuji za všechny inspirace, které jsem u Vás našla!!!
    Jen jsem zoufalá, protože se nemůžu nějak proklikat na Sůvy z dříví. Nemáte nějaký odkaz, typ nebo telefon, na kterém bychom mohli zajistit zásobování našeho malého ročního vnoučka? Moc děkuji za pochopení a těším se na další typy Andy

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, nemohu nikde najít stránky k nákupu těchto úžasností. Poradíte mi, prosím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, firma už bohužel nevyrábí. Přeji hezké dny.

      Vymazat